מערכת שירות מענה ללקוחות בתפירה אישית המאפשרת בתוכה יכולות שונות :
- מענה קולי, יכול להיות קריין \ קריינית על פי בקשת העסק .
- נתב שלוחות במידת הצורך.
- שליחת מסרון ללקוח הכולל טקסט וקישורים לפלטפורמות שונות שבעל העסק יבחר WhatsApp \ Instagram \ אתר אינטרנט של העסק \ כתובת דואר אלקטרוני \ סרטון יוטיוב וכל קישור אחר שבעל העסק יבחר.
- הקלטת שיחה בסוף המענה הקולי לאנשים בעלי טלפון כשר ושליחת ההודעה הקולית שנקלטה למייל של העסק עם מספר טלפון וההקלטה עצמה לקבלת השירות המבוקש .
- דו"ח יומי שישלח למייל בשעה שיבחר בעל העסק עם כל מספרי הטלפון של הלקוחות שנטשו במהלך היום . (המייל ושעת שליחת הדו"ח יבחרו על ידי בעל העסק).
- פעילות המערכת 24 שעות ביממה.
- הלקוח יקבל מענה על ידי המערכת בכל אופציה במידה והעסק סגור \ פתוח \ הקו תפוס .