כפתור שיחה חוזרת

כפתור שיחה חוזרת לאתר האינטרנט

כפתור שיחה חוזרת להטמעה באתר האינטרנט של בית העסק.
אופן הפעולה של הכפתור – לקוח שנכנס לאתר האינטרנט מקבל אופציה להזין את מספר הטלפון שלו לקבלת שיחה חוזרת, לאחר שהזין יקבל הלקוח שיחה מידית מהמערכת שלנו + מסרון מהעסק.
בשיחה המערכת תגיד "בהמשך לפנייתך באתר האינטרנט אם ברצונך לדבר עם נציג החברה הקש 1" במידה והקיש המערכת מתקשרת לנציג החברה ומקשרת אותו מידית ללקוח וסוגרת את הפניה ובכך בית העסק "דוחף" את הלקוח לסגור עסקה בלי לחפש את מוצר בעסקים אחרים .
במידה והלקוח לא יכול לדבר ישלח לו מסרון בסוף השיחה עם כל הפרטים של בית העסק + קישורים .

צפו בסרטון הסבר -

Call Back

כפתור באתר

יתרונות –

Multiple platforms

פלטפורמה גמישה ומשוכללת המטפלת במספר מדיות
(מסרונים \ הפניה לווטסאפ \ קישור למדיה דיגיטלית )

Expertise

מערכת דוחות מלאה

Fast & effective development

הקמת המערכת עד כ- 4 ימי עסקים מיום אישור טופס ההצטרפות

Qualified team

אנשים איכותיים, מנוסים ונמרצים

שיפור האפקטיביות לאתר העסק