מענה רב ערוצי - שירות מענה ללקוחות

פלטפורמה תקשורת בענן גמישה וחדשנית למענה ללקוחות בתפירה אישית לבית העסק

מערכת שירות מענה ללקוחות בתפירה אישית המאפשרת בתוכה יכולות שונות :

  1. מענה קולי, יכול להיות קריין \ קריינית על פי בקשת העסק .
  2. נתב שלוחות במידת הצורך.
  3. שליחת מסרון ללקוח הכולל טקסט וקישורים לפלטפורמות שונות שבעל העסק יבחר WhatsApp \ Instagram \ אתר אינטרנט של העסק \ כתובת דואר אלקטרוני \ סרטון יוטיוב וכל קישור אחר שבעל העסק יבחר.
  4. הקלטת שיחה בסוף המענה הקולי לאנשים בעלי טלפון כשר ושליחת ההודעה הקולית שנקלטה למייל של העסק עם מספר טלפון וההקלטה עצמה לקבלת השירות המבוקש .
  5. דו"ח יומי שישלח למייל בשעה שיבחר בעל העסק עם כל מספרי הטלפון של הלקוחות שנטשו במהלך היום . (המייל ושעת שליחת הדו"ח יבחרו על ידי בעל העסק).
  6. פעילות המערכת 24 שעות ביממה.
  7. הלקוח יקבל מענה על ידי המערכת בכל אופציה במידה והעסק סגור \ פתוח \ הקו תפוס .
ליצירת קשר

קישורים להוספה ב - SMS

קישורים אלה יאפשרו ללקוחות לקבל מענה מידי ללא צורך בהמתנה לנציג אנושי

  1. קישור לווטסאפ המנהל \ בית העסק .
  2. קישור לאתר אינטרנט של בית העסק.
  3. מייל של בית העסק .
  4. קישור ניווט לחנות .
  5. קישור לקביעת תורים \ הזמנות .

 

מספרי טלפון לדוגמה של המערכת –

0733746798

0733746803

מה אנו נותנים בשונה ממערכות אחרות -

יתרונות –

High Qualiy

נוסה ונבדק במשך 15 שנה בעסקים רבים

Testing

בניה התפירה אישית לבית העסק כולל בדיקות מקיפות

Support

בשעות העבודה דרך ערוצי התקשורת על ידי הכלים השונים שאנו מאפשרים

Communication

ידע נרחב בתחום של כ- 15 שנה

Guarantee

הפתרונות פועלים בבתי עסק רבים במשך שנים רבות

אנו מרקטולס בע"מ מתחייבים לתת את השירות הטוב ביותר ולעזור ללקוח בכל שלב שהמערכת נמצאת בבית העסק.